1. Geen mobiel netwerk met Proximus

    Heeft uw provider Proximus geen mobiel netwerk? Of maakt u gebruik van één van de providers die gebruik maakt van het netwerk van Proximus, zoals Scarlet, Tango, Telindus en BICS. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Het kan te maken hebben met een storing bij Proximus, instellingen van uw mobiel of andere oorzaken van buitenaf.

    Lees verder
  2. Waarom heb ik geen mobiel netwerk?

    Het gebeurt ons allemaal wel eens dat we geen mobiel netwerk hebben en we niemand kunnen bereiken of andersom. De melding ‘Geen service’ is niemand onbekend, maar waarom heeft u geen mobiel netwerk? Dit kan veel verschillende oorzaken hebben. De drie voornaamste redenen zijn de afstand naar de zendmast, obstakels tussen u en de zendmast en isolatie van het gebouw waar u zich in bevindt.

    Lees verder
  3. Mobiel netwerk verbeteren, hoe werkt dat?

    Het verbeteren van het mobiele netwerk is niet zo ingewikkeld als dat het klinkt. Er zijn verschillende professionele oplossingen waarmee u uw mobiele netwerk thuis of op kantoor kunt verbeteren. U kunt namelijk eenvoudig zelf repeater installeren. De repeaters van Rosenfelt werken volgens een plug en play systeem, waardoor u snel voorzien kan worden van mobiel netwerk. 

    Lees verder